Dag 1 – Presentera mig själv

Så nu ska jag presentera mig själv då.
Jag är en tjej på 14 år, född i det sena december, & jag bor i en mysig liten by, fast i skit kommunen Vårgårda. Jag har en underbar pojkvän, och en underbar bästa vän. Jag har , som väldigt många ungdomar idag har, depression som jag får ta medicin för vilket jag tycker inte behövs, för jag gillar verkligen inte mediciner! Tycker också det är jobbigt när folk tycker synd om mig.
Min familj & jag har:
- 2 hästar
- 2 kaniner
- 8 katter
- 1 fågel
och så passar jag en väns råtta, vilket jag gjort en tag nu.

Jag är både bra & slarvig i skolan. Lärarna tycker jag har bra förutsätningar , men jag skolkar för mycket. Har dock klarar mig i alla ämnen förutom ett. Men det är bara slöjden, dit jag aldrig går.

Finns inte så mycket mer att skriva, och jag vet att detta verkligen ite var något intressant men nu vet ni ju ändå lite om mig! c:


Slänger in en liten bild på mig här med! (Ja jag är ett The Big Bang Theory freak!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0