Dag 3 - Vad är kärlek?

Jag kan inte sova. :c
Så gör detta inlägget nu då!
Kärlek för mig är något underbart, men samtidigt hemskt. Innan Mattias höll jag mig helst undan kärlek för tycker att den egentligen bara ställer till med problem. Planerade att vara singel så länge som möjligt, helst resten av livet! Men nu vill jag ha en framtid med Mattias.
Det finn såklart olika sorters kärlek, kompis kärlek, familje kärlek & förälskelse kärlek. Kompis kärlek är alltid underbart, och det är väl alla kärleks "grupper" med egentligen. "Love trumps hate".
Och sen kan man ju ha en viss kärlek till djur med såklart! sina husdjur är det väl oftast då. c:
Meen ah, kommer inte på speciellt mycket mera nu. såå ja.


Slänger in en sommarbild på mig här som finaste bästavän Malin tog i påskas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0