Long time no see

Inte uppdaterat på en bra tag nu och shit vilken chock jag fick nu när jag loggade in och såg att blogg.se har ändrat om väldigt mycket. Men aja.
Under sommaren har jag faktiskt blivit blond & hyfsat korthårig. Börjat gymnasiet har jag också, frisör linje. Det är helt sjukt hur fort sommarlovet gick faktiskt.
Var iaf på Liseberg i början av sommaren och sedan nu i slutet var jag i Stockholm med Mattias och min familj. Vi bodde i Eldtomta med min pappas morbror. Han hade två assöta katter! I alla fall så gick vi på Gröna Lund och i gamla stan när vi var där, och så shoppade vi såklart också. Pride festivalen var där under tiden, såg dock inte så mycket av den.
Kommer inte ihåg så mycket mer som jag har gjort, har väl mest chillat.

Ett foto som min syster tog i början av blekningen och när jag hade mitt långa hår kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0