When I'm in the shower I'm as smart as Albert Einstein

Tycker att det kan bli vår nu. Det snöade imorse, fast det har smält bort nu, men ändå. Varför kan det aldrig snöa julafton istället för efter julafton, jag stör mig verkligen på det!

Iallafall så är det en ganska slapp vecka i skolan, och vi fick våra omdömen idag. Jag mår målen i alla förutom ett ämne, och som vanligt så är det idrott. Hur mycket jag än är med & försöker så känns det som om det inte spelar någon roll bara för att jag har haft IG de senaste två terminerna. Saknar våran första idrottslärare, han var mycket bättre och mer positiv! .. Jaja, det blir nog bra till slut.
Kollar iallafall på 8 Simple Rules nu, är på sista avsnittet på säsong 1. Jag spenderar verkligen för mycket tid framför datorn, hahah.
Och sen är det något jätte skumt med min blogg för att när jag skriver ett inlägg & hoppar över några rader så trycks det ihop igen när jag publicerar det, fett störande & det gör mig väldigt frustrerad! Så nu ska jag äta massa chklad & dricka coca cola till det så jag går upp i vikt! :D
Min mun ser jätte sne ut, och mina piercingar med för det.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får la ändra tillbaka storleken eller något! <3

2012-02-28 @ 22:37:03
URL: http://starsplash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0