You're a worthless gutless pig.

06/01 2011 - 29/01 2012
Now it's over.
- Rätt sjukt att jag trodde att jag skulle leva livet ut med denna personen.
Ska nog i alla fall byta header så snart som möjligt .. Well, finns inte så mycket att skriva egentligen. Ska ha svenska nationella prov på tisdag & torsdag och ett fysik prov på onsdagen emellan där, blä! Var också på Asking Alexandria i tisdags med några vänner, fast jag har ju sett dem redan så tyckte att Chelsea Grin & Blessthefall var bäst!
Ehm .. min hund hittade en räv skalle idag och vägrade låta mig kasta iväg den. Enligt honom var den hans, och bara hans! Ska också pierca mig på Ed's piercing den 13:e (finally!).
Nu ska jag fortsätta med min tråkiga helg!
Laddar upp en väldigt gamal bild, bara för att jag inte har någr nya atm.
Fotograf; Malin Andersson

Kommentarer
Postat av: Malin

Bebiliboo. <3

2012-02-06 @ 21:25:38
URL: http://starsplash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0