En vecka kvar!

Det är knappt en vecka kvar till Silverstein & We Are The Ocean, awesome!


Inte pallat blogga, men det har inte hänt så jätte mycket i veckan. Var med en kompis i måndags, och tisdagen var jag på info om valpkurs, och i torsdags var jag på valpkursen med Kovo. Det gick verkligen inte bra eftersom min hund är väldigt miljökänslig och har aldrig varit med så många hundar på en gång, och eftersom han är väldigt stark + att vårat koppel är gjort av ett konstigt material, så fick jag blåsor på händerna när han försökte dra iväg. Aj!
Dessutom, tycker jag det är väldigt dåligt att man bara får 1000 spänn i barnbidrag. Tror riksdagen (eller vilka det nu är som bestämmer det) verkligen ska man verkligen ha råd med kläder, underhåll och mat med det? Nej, det har man inte. Och nu är det ganska svårt att hitta sommarjobb med.
Men nu ska jag inte klaga mer, det är bara drygt. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Ja, saknar dig med. <3

2012-03-30 @ 16:21:00
URL: http://starsplash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0