Oops!

Jag har ju glömt att skriva att jag och Mattias blev tillsammans igen för sådär två månader sedan ungefär, lite pinsamt faktiskt..

Slänger in en bild på oss två som togs för ett år sedan bara för det!

Man ser mina trosor, vad vackert ..




Sommaren är redan här! Gick till och med omkring med shorts och linne här hemma, det är inte vanlig!
Och bara för att jag hade mitt fönster öppet utan flugnät för så är det massa flugor på mina armar just nu, det kittlas hihih. Hade helt glömt bort att flugor ens fanns. Jag slår vad om att de kommer driva mig till vansinne inatt.
Jag och systra mi' åkte också in till lilla Vårgårda runt åtta tiden för att köpa glass och lite annat smått & gott. Konstigt att jag är så smal även fast jag äter och dricker så mycket chips, godis, cola osv.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Är glad för din och Mattias skull, ni passar ihop :)

2012-05-23 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0