Huvudvärk

Jag har så himla ont i huvudet så det är inte klokt! Måste nog börja sova mer på nätterna när det är långa dagar i skolan. 

Idag har väl varit en ganska bra dag ändå. Hyfsat iallafall. Har haft frisör lektioner hela dagen (08.20 - 15.20, med rasten emellan såklart) och förmiddagspasset så var det en... försäljare (?) från Matrix som pratade lite om deras färger t.ex hur man ska göra med dem osv. Sedan så klippte vi på eftermiddagspasset. Det gick väl helt okey faktiskt, dockan ser inte så hemsk ut faktiskt. Och på tal om dockor så har min kommit nu, hihihihi! Måste bara hämta ut den på ica imorgon eller så.
Träffade också två gamla vänner idag som jag inte träffat på evigheter! Och eftersom jag träffade den ena av dem på bussen så var inte hemresan så fruktansvärt lång som den brukar vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0