Photoshop

I fredags så var det min sista dag i skolan, så nu är jag fri! 
Efter skolan runt 5 tiden, så åkte jag hem till min mormor för jag skulle klippa henne. Fick lite fika och hundra spänn för klippningen, håhå. 
Åkte till älsklingen vid 7 ungefär och där har jag varit hela helgen. Vi har inte gjort så mycket mer än att spela dator och kollat på According To Jim & Avatar: The Last Airbender, men det var en mysig och slapp helg!

Så idag väckte min hund mig 05.11 och då kunde jag såklart inte somna om. Typiskt att när jag väl kan somna om så går det inte. Kollade på The Big Bang Theory ett tag innan jag gick ut med Kovo runt 8. Även om det regnade så var det väldigt skönt att komma ut och gå. 
Men nu har jag iallafall lekt lite med photoshop och ändrade min hårfärg. 
Så vad tycker ni? Borde jag kanske satsa på någon av de här hårfärgerna? ;D


Mycket fint med rosa hår, mh-m.
Och lila. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Lila hade passat dig himla bra! :D <3

Svar: Hahah, visst hade det? ;D <3
Paulina

2012-12-03 @ 23:21:54
URL: http://nattstad.se/starsplash

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0