Praktik

Imorgon så ska jag praktisera på en frisör salong i Alingsås, spännande spännande. Är lite nervös eftersom jag inte vet vart den ligger eller heter. Bra jobbat Paulina.. Men ska i alla fall bara vara där imorgon och som tur är så gick min mor med på att vara guide. Resten av prao veckan tillbringar jag lite närmare mig. I Vårgårda på Nancy's. Får väl se hur det blir.

Dock så funderar jag starkt på att hoppa av och jobba tills nästa läsår. Och söka till Almås. John Bauer är verkligen inte så bra som alla sa att den skulle vara. Blir lite ledsen över det faktiskt eftersom det ändå är min utbildning. Men jag får väl helt enkelt kolla hur det känns när jag kommer tillbaka till skolan och se om det känn bättre, annars är det bye bye JB!

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

gillar din header!

Svar: Åh, tack så mycket!
Paulina

2012-11-13 @ 20:15:30
URL: http://linndajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0