Tråkig onsdag

Har egentligen inte gjort något intresant idag, men kan skriva om dagen ändå. Idag så var jag hemma ifrån skolan och det var rätt skönt.
Iallafall, så kulle mamma åka till jobbet vid halv 9 så då väckte hon mig för att jag skulle gå ut med Kovo. Jag var så himla trött (för jag hade tagit en sömntablett kvällen innan) så när jag gick i skogen med Kovo så snubblade jag hela tiden och en gång så gick jag rätt in i ett träd. Det gjorde rätt ont. 
När jag kom hem igen la jag mig direkt och sov i fyra timmar. Och jag blev väckt ungefär 1623874 gånger kändes det som. Inte okey! Spelade lite Dragon Age 2 och sedan kollade jag på "She's the Man" med min pappa. Har sett den några gånger, men den är rätt rolig ändå. 
Väntar nu också på att min klippdocka ska komma så att jag kan träna det året jag inte går i skolan. Mwahah. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0