Äventyr med fader & syster

Vissa av de nya kläderna ligger i tvätten så lägger upp bild på dem en annan gång istället!


Denna dag började med attjag vaknade 20 min försent, för min mobil är lurig och vill inte alltid väcka mig, men som "tur" är så ramlade min hund ner ur sängen så jag vaknade. Fast han skadade sig inte, som tur är! :)

Åkte till Vårgårda vid 10, med min pappa & syster, för att ta buss till Alingsås som gick 10.25. Efter det pendel till Göteborg, och efter det lite olika bussresor till Biltema! Pappa skulle bara ha lite bildelar så när vi var klara där (vilket var runt ett) så åkte vi med pendeln till Alingsås. Åt pommes på station och så vätade vi på bussen i en halvtimme för att begte oss till Vårgårda där bilen befann sig. En himlans mycket åkande tycker jag!


Tror att min älskling ska komma hit ut till mig snart, jag hoppas det i alla fall! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0