Emmure

Ligger och lyssnar på Emmure i hörlurar med en sovande hund brevid mig. Så söt är min lilla bebis. 

Fyllde ju 16 i onsdags, den 26:e december, helt sjukt. Känns ibland som att det var igår jag bara var 8 år, haha. 
Men får ju börja övningsköra nu och det är ju inget negativt med det inte, ser riktigt fram emot det!
Men i varje fall, så var jag i Göteborg i lördags och shoppade med bästa Sophie. Hittade massa snygga kläder som jag får lägga upp bild på imorgon eller så. 
Sen kan jag ju också tilläga att det är helt sjukt att det är 2013. Jorden gick inte under 2012, förvånande! Iallafall så tillbringade jag min nyår hemma hos Mattias och hade en mysig kväll med hans lilla familj. 

Men nu måste jag börja söka jobb och tänka ut om jag antingen vill bli frisör eller något med djur, typ djurskötare, tills den 7:e januari. Tough call! 
 
Lägger upp en bild på mig som jag tog lite snabbt på julafton, moaha. 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Bästa Paulina!<3
De där med om du ska bli frisör eller djurskötare, ta de som man kanske får snabbast jobb med efter :o fast vad vet jag, nu för tiden är de svårt att skaffa jobb efter gymnasiet vilket suger :(

Svar: Bästa Sophie! <3
Blir så glad när du komenterar! :33
Ja, det är ju svårt! -har faktiskt ingen aning vilken man får snabbast jobb av, men jag ska kolla upp det så tack för rådet, det hjälper nog att göra det lättare! :D
Paulina

2013-01-03 @ 02:31:05
URL: http://kandyfreak.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0